Balton rósł i ewoluował przez ponad 40 lat z niezmienionym logo. Jednak my, jako firma, zmienialiśmy się, aby sprostać aktualnym wyzwaniom w medycynie i otoczeniu biznesowym.
Zaczynaliśmy od jednego małego zakładu produkcyjnego i wąskiej oferty produktowej. Dziś Balton posiada wielokrotnie większy park maszynowy w kilku lokalizacjach, gama wyrobów obejmuje 8 różnych kategorii, które są sprzedawane w niemal 80 krajach na 6 kontynentach.
Postanowiliśmy odświeżyć wygląd naszego logo, aby symbolicznie pokazać, że idziemy z duchem czasu. Zdecydowaliśmy się przeprojektować znak firmowy w taki sposób, aby okazać szacunek dotychczasowemu dorobkowi spółki, jednocześnie odzwierciedlić to, kim jesteśmy dzisiaj oraz nasze aspiracje na przyszłość.
Z dumą przedstawiamy nowe logo Balton.
Co się zmieniło?
Zachowaliśmy najbardziej rozpoznawalne elementy naszego logotypu. Nadaliśmy mu bardziej wyróżniający styl, który nawiązuje do naszych technicznych i technologicznych kompetencji.
Zgodnie ze współczesnymi standardami dodaliśmy ikonę firmy, graficzny symbol inspirowany kształtem serca. Reprezentuje ono centrum układu krążenia człowieka, co nawiązuje do naszych kluczowych kategorii produktowych. Jednocześnie symbolizuje witalność, życie i zdrowie pacjentów we wszystkich kategoriach.
Dynamika układu graficznego pokazuje naszą ambicję światowego rozwoju.
Okres przejściowy
Zdajemy sobie sprawę, że zmiana identyfikacji wizualnej firmy to proces wieloetapowy i czasochłonny, dlatego będziemy go realizować stopniowo i w zgodzie z wymogami oraz harmonogramem unijnego rozporządzenie w sprawie wyrobów medycznych (MDR).